Here we go again! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Marije Rothuizen - WaarBenJij.nu Here we go again! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Marije Rothuizen - WaarBenJij.nu

Here we go again!

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

13 Februari 2008 | Nederland, Breda

Ik ben eindelijk van mijn principes afgestapt en deze keer toch maar een site aangemaakt!
Mijn reis naar Ghana afgelopen zomer heeft me geinfecteerd met het Afrika-virus en vandaar dat ik aankomende zondag terug ga. In het kader van mijn afstuderen ga ik in een dorpje genaamd Foumbot in Kameroen de mogelijkheden voor toerisme onderzoeken. Hier kan toerisme, mits kleinschalig opgezet, nog echt als een extra bron van inkomsten gezien worden.
Via deze site zal ik jullie dan ook op de hoogte houden van mijn avonturen, al zullen de internetmomenten schaars zijn.
Ik ben er iig klaar voor: kamer is onderverhuurd, konijnen weggebracht (sniksnik) en de backpack is ook geregeld. Nu rest mij alleen nog een visum, maar meestal komt alles op het laatste moment wel goed :)
Dus op hoop van zegen, zonder malaria dit keer, zal ik zo snel mogelijk verslag doen vanuit verwegistan!

  • 13 Februari 2008 - 21:20

    Lia:

    Een heel goed begin, met visum, mooie rustige reis, goede start en een fijne tijd.

  • 13 Februari 2008 - 21:27

    Patrick Steenhoek:

    hallo marije

    thnx voor je site,ziet er leuk uit.
    veel plezier daarzo en we houden zo concact met elkaar.
    ik spreek je snel weer

    dikke kusssss

  • 13 Februari 2008 - 21:51

    Titus:

    Hoi hoi,
    Erug spannend! Veel succes en we horen en/of lezen je wel weer.

    Knuffels uit Apeldoorn

  • 13 Februari 2008 - 22:57

    Anneke Rothuizen:

    ja hoor, daar gaat ze weer. je rugzakje wordt steeds voller met allerlei ervaringen. leuk hoor. ik hoop dat je afstudeermogelijkheden daar naar wens gaan en dfat je rugzakje NOG voller mag worden. Hele goede reis en leuk dat je ons op de hoogte wil houden. Doen Hoor!
    Dag, ik ga in je zak met je mee. T.Anneke

  • 14 Februari 2008 - 06:55

    Loes:

    heej Marije!!
    Hoop idd deze keer zonder Malaria..
    Heel veel plezier in Kameroen,
    en ik zal je site in de gaten houden :)
    x Loes

  • 14 Februari 2008 - 09:53

    Monique:

    Hee Marije,
    Nog maar een paar dagen! Is het nog niet gelukt met je visum? Ik zou wel met je mee willen hoor! Je gaat daar vast een super tijd hebben. En ik kan mn waarbenjij.nu verslaving een beetje bijhouden op deze manier ;)
    Zie je zaterdag nog even!
    xx Mo

  • 14 Februari 2008 - 10:36

    Hella:

    Tss Marije toch je principes.
    Nee hoor leuk de site. Kan ik alles van je volgen. Genietervan maar voordat vanavond nog eenmalig de bloemen buiten zetten.

    Kuss hella

  • 14 Februari 2008 - 15:35

    Marije:

    super veel plezier!!!

  • 14 Februari 2008 - 15:36

    Linda:

    uhhh bovenstaand berichtje was van mij.. had verkeerde naam in getypt.. tjah lekker dom ja!
    nou nog een keer... super veel plezier

  • 14 Februari 2008 - 17:38

    Emilie:

    Heel veel plezier en succes met je onderzoek!

    Liefs Emilie

  • 16 Februari 2008 - 13:07

    Sip:

    hey rije,
    lachen man, hopelijk laat je het land uiteindelijk beter achter dan ik (kenia, huidige locatie), haha. als het goed is heb je mijn brief vanuit de zandbak nog gevangen, thanks voor je kaartje.
    hier alles ok, heb af en toe heeeel veel geluk, ik hoop dat jij wat minder nodig hebt, haha. mijn tijd hier zit er bijna op, nog 1 maandje. dan weer veilig nl.
    jij succes daar en kijk uit, maar dat zal wel goed goedkomen.
    have fun daar zo en geniet er van. adios en spreek je wel weer wanneer jij terug bent, al een idee wanneer je retour komt?

    gr

    sip

  • 18 Februari 2008 - 12:32

    Michiel:

    Hey, veel succes daar en natuurlijk veel plezier. Dit keer niet ziek worden en doe Afrika de groeten van me. Ben zeker jaloers op je... ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Verblijf in Foumbot

Recente Reisverslagen:

14 April 2008

Home sweet home

05 April 2008

Bye bye Foumbot

24 Maart 2008

Tous va bien ici!

12 Maart 2008

Encore

29 Februari 2008

Ik leef nog
Marije

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 69678

Voorgaande reizen:

28 September 2009 - 12 Februari 2010

Stage in Yaoundé

17 Februari 2008 - 20 April 2008

Verblijf in Foumbot

Landen bezocht: