Ter verduidelijking - Reisverslag uit Yaoundé, Kameroen van Marije Rothuizen - WaarBenJij.nu Ter verduidelijking - Reisverslag uit Yaoundé, Kameroen van Marije Rothuizen - WaarBenJij.nu

Ter verduidelijking

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

23 September 2009 | Kameroen, Yaoundé

Voorlopig zit ik dus nog in Yaoundé, te genieten van het afrikaanse leven met een balans tussen luxe en back to basics :) Ergens met carnaval ben ik weer terug in ons koude kikkerlandje en tot die tijd kan je me altijd bereiken via:
Marije Rothuizen

Marije Rothuizen
Locatie 533 / HMA Yaoundé
Postbus 12200
2500 DD Den Haag

Of mij bellen en/of smsen op:
+23794058655
Of gewoon ff mailen, wel zo makkelijk :)
Veel liefs
La grande Marije

• 30 Januari 2010 - 12:28

T.Anneke:

Ja, nog wel in kameroen maar toch ook al een beetje naar huis terug. Ik denk dat je, samen met papa en mama, als jullie samen gaan reizen en je veel aan hen vertelt onderweg, je tot een wat afronding, samenvatting, van daar kan komen. in ieder geval...een goede en fijne laatste tijd daar, alvast goede reis gewenst en tot heel gauw zoens.
    Dag, liefs,t.Anneke

• 31 Januari 2010 - 18:58

Maarten:

Hey lekker ding,
    Geniet van je laatste weken! Onder het motto 'live your life to the max' zou ik er nog even alles uit halen wat erin zit.
    Dikke knuffel en tot snel!

• 09 Februari 2010 - 21:19

Wim:

Marije,
    Nog een paar dagen genieten van Afrika/Kameroen en dan: Op naar de warmte van het losbarstende Carnaval hier in het Sonnige.Alvast gefeliciteerd met je komende verjaardag en dat er nog vele mogen volgen.
    Een fijne terugreis , een warme groet en welkom thuis!